niedziela, 23 czerwca 2013

Oryginalna ceramiczna miska ręcznie wykonana/ Unique ceramic handmade bowl

Funkcjonalna ceramiczna miska z dekoracją z liści klonu. Może stać się efektowną dekoracją kuchni lub stołu podczas serwowania posiłków gościom. Stanowi element mojej kolekcji "Inspirowane naturą". Wykonałam ją własnoręcznie podczas bardzo długiego i skomplikowanego procesu składającego się z ponad 10 etapów. Uformowana ręcznie z białej gliny i dwukrotnie wypalona w piecu ceramicznym w temperaturze ponad 1000 stopni C. Ozdobiłam ją angobą oraz różnymi szkliwani (używałam tylko szkliw bezpiecznych nadających się do kontaktu z żywnością) i podpisałam na spodzie.Wymiary: ok. 17,5 cm (średnica), ok. 5,5 cm (wysokość).
_____________________________________________________________

Functional ceramic bowl with maple leaf ornament. It can be a perfect decoration of a kitchen or a table during serving dishes to guests. It is a part of my collection "Inspired by Nature". It has been handmade by me during very long process consisting of over 10 stages. It is handformed from a raw white clay and it has been fired twice in kiln at over 1000 degrees Celsius. It is handpainted with different food safe glazes and signed on the bottom. It measures approximately 17,5 cm (approx. 6,90 in.)- diameter and 5,5 cm (approx. 2,20 in.) - height.



Kolejny element mojej kolekcji "Inspirowane naturą w następnym fragmencie...
______________________________________________________________

 Another part of my collection "Inspired by Nature" in the next post...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz