piątek, 15 listopada 2013

Moja pierwsza indywidualna wystawa "W krainie filcu"

Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych na moją pierwszą indywidualną wystawę zatytułowaną "W krainie filcu". Wystawa odbędzie się w ARTBEM Bemowskim Centrum Kultury w Warszawie i będzie trwała od 15 listopada do 15 grudnia br. 
Dotychczas miałam okazję uczestniczyć w 3 zbiorowych wystawach wyróżnionych prac wykonanych przez studentów Studiów Podyplomowych Sztuka na Uniwersytecie Warszawskim (w 2011, 2012 i 2013 roku). Przedmiotem tych wystaw były głównie rysunki, grafiki i akwarele.

Tym razem zapraszam na wystawę specjalnie poświęconą wykonanym przeze mnie wyrobom filcowym, wyczarowanym z naturalnej wełny.
Na wystawie zaprezentowane zostaną unikatowe torebki filcowe ozdobione ręcznie filcowanymi kwiatami oraz modna biżuteria wykonana z ekologicznych materiałów- wełny, lnu i drewna. Wszystkie prezentowane prace wykonane zostały w oparciu o moje własne projekty, przy zastosowaniu bardzo pracochłonnych technik, w pojedynczych egzemplarzach. Każda praca wykonana jest z najwyższą starannością i dbałością o szczegóły.

Serdecznie zapraszam!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz