piątek, 22 listopada 2013

Moje prace prezentowane na wystawie w ARTBEM w Warszawie (16)

Ciąg dalszy prezentacji prac z mojej wystawy.

Unikatowa torba wykonana z filcu udekorowana żółtymi filcowymi kwiatami. Kwiaty wykonałam ze 100% wełny i jedwabiu. Przy ich wykonaniu wykorzystałam technikę filcowania na mokro.  Wykonałam ją z największą starannością i dbałością o szczegóły. Wielkość: szer. ok. 30 cm, wys. ok. 35 cm. Wykonana i dostępna tylko w 1 egzemplarzu. Unikat.

______________________________________________________________

Unique handbag/ shoulder bag made of  felt decorated with felted yellow flowers. Flowers are made from 100% wool and silk fibres. I have used production technology of wet felting. It is made with great care and attention to the details. Size: width: approx. 30 cm/ 12 inches, height: approx. 35 cm/ 14 inches.  Made and available only in 1 piece. Unique.


 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz